ՖԻՆՔԱ ՈւՎԿ-ն շարունակում է լիովին համապատասխանել հաճախորդների պաշտպանությանն ուղղված բարձր պահանջներին՝ հաջողությամբ ամփոփելով Սմարթ հավաստագրման՝ երկու տարին մեկ անգամ իրականացվող աուդիտի գործընթացը:
Սմարթ հավաստագիրը, որը ՖԻՆՔԱ ՈւՎԿ-ին էր շնորհվել 2018 թվականին, փաստում է, որ ընկերությունն անշեղորեն հետևում է հաճախորդների պաշտպանության յոթ հիմնական սկզբունքներին, որոնք են.
- Ծառայությունների մշակման և մատուցման խելամիտ գործընթացներ
- Վարկային գերծանրաբեռնվածության կանխարգելում
- Թափանցիկություն
- Պատասխանատու գնագոյացում
- Հաճախորդի նկատմամբ արդար և հարգալից վերաբերմունք
- Հաճախորդի տվյալների գաղտնիության պահպանում
- Բողոքների լուծման մեխանիզմների առկայություն
Աուդիտի գործընթացը բաղկացած էր ՖԻՆՔԱ-ի բիզնես գործընթացների, քաղաքականությունների և ընթացակարգերի մանրակրկիտ ուսումնասիրությունից և հաճախորդների ու աշխատակիցների հետ հարցազրույցներից:
«Հուսով ենք, որ հաճախորդների պաշտպանության ամենաբարձր չափանիշներին շարունակական նվիրվածությունը մեզ հնարավորություն կտա շարունակել սպասարկել մեր հաճախորդներին երկկողմանի փոխշահավետ եղանակով՝ օգնելով նրանց հասնել իրենց նպատակներին և թույլ տալով մեզ մատուցել սոցիալապես պատասխանատու և շահութաբեր ֆինանսական ծառայություններ», — նշել է ՖԻՆՔԱ ՈւՎԿ-ի գլխավոր տնօրեն Արամ Ղազարյանը:
ՖԻՆՔԱ-ն առաջին և առայժմ միակ հայաստանյան կազմակերպությունն է, որն արժանացել է Սմարթ հավաստագրին: