2018 թ. դեկտեմբերին ՖԻՆՔԱ ՈւՎԿ-ին շնորհվել է Smart հավաստագիր առ այն, որ ընկերությունը լիովին համապատասխանում է հաճախորդների պաշտպանությանն ուղղված բարձր պահանջներին, որոնք սահմանվել են միկրոֆինանսավորման ոլորտում հաճախորդների պաշտպանությունը սատարող Smart Campaign միջազգային նախաձեռնության կողմից:
ՖԻՆՔԱ-ն առաջին և առայժմ միակ հայաստանյան կազմակերպությունն է, որ արժանացել է նման բարձր գնահատականի հաճախորդների հանդեպ պատասխանատու և հոգատար վերաբերմունքի համար: Հավաստագիրը փաստում է, որ ընկերությունն անշեղորեն հետևում է Smart Campaign-ի՝ հաճախորդների պաշտպանության յոթ հիմնական սկզբունքներին, որոնք են.
- ծառայությունների մշակման և մատուցման խելամիտ գործընթացներ,
- վարկային գերծանրաբեռնվածության կանխարգելում,
- թափանցիկություն,
- պատասխանատու գնագոյացում,
- հաճախորդի նկատմամբ արդար և հարգալից վերաբերմունք,
- հաճախորդի տվյալների գաղտնիության պահպանում,
- բողոքների լուծման մեխանիզմների առկայություն:
Այս հավաստագրումը ոչ միայն լուրջ ձեռքբերում է ՖԻՆՔԱ ՈւՎԿ-ի համար, այլ նաև կարևոր իրադարձություն է առհասարակ Հայաստանի ֆինանսաբանկային համակարգում:
«Smart հավաստագրումը տարիներ շարունակ հաճախորդի շահն ամենից վեր դասելու մեր դիրքորոշման գնահատականն է, — նշել է ՖԻՆՔԱ ՈւՎԿ-ի գլխավոր տնօրեն Հրաչյա Թոխմախյանը: — Որպես այս հավաստագրումն ունեցող առաջին հայաստանյան ընկերություն՝ մենք հաճախորդի պաշտպանության նոր նշաձող ենք սահմանում՝ խթանելով հայկական շուկայում առավել հաճախորդամետ միջավայրի ձևավորումը»: